En

עד 8 ימי עסקים התכשיט אצלך - עקב המצב יתכנו עיכובים

מידע שימושי

זהב – מאז ולתמיד!

זהב – מאז ולתמיד!

זהב - המתכת הזהובה והיוקרתית מלווה את חיינו כבר משחר ימי ההיסטוריה. נכון להיום ההיסטוריונים עדיין אינם יודעים לומר בוודאות מתי גילה האדם את הזהב ומתי בדיוק הוא החל להשתמש בו, אולם יש עדויות רבות, מאזורים שונים ברחבי העולם, המעידים על שהזהב שימש בתפקידים שונים ובתרבויות שונות. לאורך כל ההיסטוריה האנושית זהב נחשב לסחורה אמינה, כלומר, סחורה שערכה גבוה ובטוח. כיצד אנשים תפסו את הזהב בעבר וכיצד הם תופסים אותו כיום? החלטנו לבדוק.

תליונים מיוחדים – היופי שלך הוא האופי שלך

תליונים מיוחדים – היופי שלך הוא האופי שלך

תליונים אינם סתם תכשיטים הנתלים על שרשרת, הם הרבה מעבר לכך. תליונים יכולים לספר על מי שעונד אותם – עלינו, על הדברים שמעניינים אותנו, על האופי שלנו, על מצב הרוח שלנו ועל תפיסת החיים שלנו. התליונים המיוחדים של youme עשויים מזהב אמיתי 14 קראט וכוללים קולקציות מגוונות לנשים ולילדות. התליונים מגיעים בעיצובים שונים, במגוון גדלים, חלקם משובצים באבני זירקון, חלקם משלבים זהב מכמה צבעים אך כולם-כולם – מיוחדים ומרהיבים ביופיים. מוזמנים להכיר כמה מהתליונים המיוחדים שלנו.

עולם התכשיטים – מילון מושגים

עולם התכשיטים – מילון מושגים

דמיינו עולם יפה, נוצץ, מסוגנן, שופע סטיילינג ואסתטיקה. עולם יצרי, אך מעודן, מלא תשוקה, אך אלגנטי, עולם בעל היסטוריה מפוארת, שורשים עמוקים, עדויות היסטוריות וארכיאולוגיות, עולם מורכב, מרובד, צבעוני ומתוחכם. עולם המרכז מאות שנות ידע וניסיון עם אמצעים טכנולוגיים חדשניים. העולם הזה קיים במקביל אלינו, עולם התכשיטים. עולם שנמצא איתנו עוד משחר ימי האנושות. אתם מוזמנים להציץ לעולם המרהיב הזה ולהכיר מושגים ותיקים וחדשים – מי יודע, אולי נצליח להפתיע אתכם...

קולקציית הלבבות - לאהוב מכל הלב

קולקציית הלבבות - לאהוב מכל הלב

תכשיטי זהב הם הרבה יותר מתכשיטים, הם סמל לאיכות, ליוקרה ולטעם משובח. כל אלו גורמים לכך שרבים בוחרים להעניק תכשיטי זהב כמתנה. זו מתנה נהדרת שמתאימה לכל אירוע. כוכבי המתנות שלנו הם תכשיטים שונים המעוצבים בצורת לב. כי תכשיטים נותנים באהבה. תרצו לדעת מה הם תכשיטי הלבבות המומלצים ביותר ולאיזה אירוע?

איך לבחור תכשיטים?

איך לבחור תכשיטים?

בחירת תכשיטים היא משימה כיפית ומרגשת, אבל אינה פשוטה כלל וכלל. כדי לבחור בתכשיט הנכון יש להביא בחשבון דברים רבים כמו המלתחה שלך, התקציב שלך, צבע העור שלך, מבנה הפנים שלך ועוד. בחני את עצמך, כמה מהפרמטרים לבחירת תכשיטים ידועים לך? אם את מתקשה להחליט או אם את מבקשת לקבל רעיונות מעולים לתכשיטים שיתאימו לך, המשיכי לקרוא

איך לנקות תכשיטי זהב?

איך לנקות תכשיטי זהב?

תכשיטי זהב ייחודים בכך שהם אינם "מזקינים". המתכת המיוחדת הזו אינה מחלידה לעולם. תכשיטי זהב נשמרים לנצח, יפים ונוצצים. בשביל שנוכל ליהנות מהם ומיופים, כדאי להכיר את השיטות (הקלות להפליא) לניקיון תכשיטים ולתחזוקה שלהם. יש לך כמה דקות? מוזמנת לקרוא איך לנקות תכשיטי זהב ואולי על הדרך לנפץ מיתוס או שניים...

הצמוד שלך - צמידי טניס, המתנה שנשארת לנצח

הצמוד שלך - צמידי טניס, המתנה שנשארת לנצח

מעטים התכשיטים שאפשר לכנות אותם "תכשיטים לכל החיים" תכשיטים הם פעמים רבות עניין של אופנה, של גיל ואפילו של מצב רוח. כל זה נכון בדרך כלל, אבל לא במקרה של צמידי טניס. צמידי טניס לאישה הם תכשיטים שנותנים מכל הלב (או קונים לעצמנו) והם איתנו לתמיד. צמידי טניס עשויים מזהב אמיתי (זהב צהוב או זהב לבן) משובצים בעשרות יהלומים זעירים ועשויים בטכניקה מיוחדת המעניקה להם תכונות ייחודיות ומראה בלתי נשכח. את מוכנה להכיר את הצמוד שלך?

צמידי טניס – אלגנטיות ויוקרה

צמידי טניס – אלגנטיות ויוקרה

חובבות המראה האלגנטי שבינינו מכירות את התכונות המופלאות של צמידי הטניס. אחרות ודאי ראו את הצמידים המיוחדים האלו מקשטים זרועות וחשקו בהם... הכתבה הזו מיועדת עבורכן, עבור אלו שיש להן צמיד טניס ועבור אלו החושקות בתכשיט היפהפה הזה. אחרי הכתבה הזו תסתכלו אחרת על צמידים, ואולי גם על טניס, מה שבטוח, יהלומים ייראו לכן אחרת לגמרי.

יהלום - הכוח של הטבע

יהלום - הכוח של הטבע

תכשיטי יהלומים הם חוד החנית של ענף התכשיטנות. תכשיטי יהלומים משלבים את כל היופי וההדר של משאבי הטבע הקסומים והנחשקים ביותר. אצלנו תוכלו למצוא צמידי יהלומים, צמידי טניס, מיוחדים ואיכותיים לאישה. הצמידים שלנו עשויים עבודת יד, מחומרי גלם נבחרים ומוקפדים ובהתאם לסטנדרטיים בינלאומיים. אולם מה הוא בעצם יהלום? מה סוד קסמו ואיך הפך היהלום לפריט נחשק כל כך כבר מאות ואלפי שנים. על כל זאת ועוד, בכתבה הבאה

התוספת שתופסת - עיטור לשרשרת שם

התוספת שתופסת - עיטור לשרשרת שם

שרשראות שם הם מתנה אולטימטיבית שכיף להעניק ומרגש לקבל. שרשרת שם תמיד תהיה מתנה אישית שמקבלים מהאנשים האהובים ואוהבים ביותר. כדי לשדרג את המתנה המוצלחת הזו ולהפוך אותה לעוד קצת יותר מרשימה - מומלץ להוסיף עיטור מיוחד. כאן סקרנו את מבחר העיטורים שלנו, כדי שתוכלו להחליט איזה עיטור תרצו להוסיף לשרשרת השם שתיתנו במתנה שכולה נימה אישית ואהבה אין קץ.