להתכשט בטוב טעם

להתכשט בטוב טעם

הבה נודה בכך, פלג הגוף העליון שלנו הוא האזור הבולט בגופנו. אם בחרת ללבוש חולצה נטולת מחשוף, או בעלת מחשוף קטנטן, כדאי מאוד לבחור בתכשיטים בסגנון אלגנטי, שישתלבו עם ההופעה הכללית. אם בחרת ללבוש שמלה בעלת מחשוף עמוק, כדאי לבחור עגילים קטנים, צמודים לאוזן ושרשרת סולידית. עגילים ארוכים ובולטים יתאימו לחולצה נטולת שרוולים או לבגד א-סימטרי אל תשכחי לענוד גם טבעת נאה בסגנון דומה לשאר התכשיטים.

התאמת התכשיטים לתסרוקת

השיער שלך הוא חלק מכרטיס הביקור שלך. בבחירת תכשיט כדאי מאוד להביא בחשבון אילו תכשיטים ישתלבו במראה הפנים, בסגנון התסרוקת וכמובן, בצבע השיער שלך. עגילים ארוכים מאוד כמו גם עגילים צמודים לאוזן מתאימים לתסרוקת אסופה. אם את אוהבת לפזר את השיער אפשר לבחור עגילים באורך בינוני, להוסיף שרשרת ייחודית ולענוד טבעת.

מה הסגנון שלך?

סגנון הלבוש שלך הוא דרך לבטא את האופי שלך. כדאי להתאים את התכשיטים לסגנון הלבוש הכללי. אם את אוהבת להתלבש בבגדים מחויטים ואלגנטיים, כדאי לבחור תכשיטים עשויים מכסף או מזהב אמיתי בעלי קווים נקיים ובסגנון קלאסי. אם את אוהבת את המראה האורבני-קולי, קולקציית התכשיטים שלך מתאפיינת מן הסתם בסגנון אקלקטי; צמידים, עגילים ושרשראות במראה בולט העשויים מחומרים שונים.

התאמת התכשיטים לסוג היציאה

אם הוזמנת לאירוע יוקרתי, המתקיים בשעות הערב, ובחרת שמלה מהודרת, כדאי להתאים את התכשיטים במדויק לבגד. שימי לב לא לענוד תכשיטים בולטים מדי, כדי שתשומת הלב לא תנדוד מהבגד לעבר התכשיטים. תוכלי לבחור צמיד עבה או צמיד דק, בתנאי שהעיצוב שלו ישתלב עם סגנון השמלה שבחרת. לא כדאי לענוד יותר מצמיד אחד. ומה עם עגילים? ההמלצה היא לבחור בעגילי יהלום שישתלבו בהופעה המהודרת. אל תשכחי לבדוק שהם מתאימים לתסרוקת שלך.

ומה לגבי דייטים?

גם כאן כדאי להשקיע מחשבה. תכשיט בולט מושך תשומת לב. היכן תרצי למקד את מבטו של הפרטנר?
בצוואר – ענדי שרשרת בולטת; באצבעות הידיים המטופחות שלך? כדאי לבחור טבעת גדולה וייחודית; את רוצה שיביט בפנייך, מקדי לשם את תשומת הלב באמצעות עגילים גדולים ומיוחדים.

מגוון רב של תכשיטים מחומרים שונים

כיום ניתן למצוא בחנויות השונות מגוון מרשים של תכשיטים.
חלקם עשויים מיהלומים, חלקם מכסף או מזהב, תכשיטי גולדפילד, צמידים או שרשראות עם חרוזים וכמובן, תכשיטי פנינים, או כאלו המשלבים פנינים.
המגוון והשפע פותחים בפנייך ים אפשרויות לשדרוג הלוק באמצעות תכשיטים שמתאימים לאופי שלך, לסגנון הלבוש שלך ולטיב האירוע.

מה הכי חשוב?

תכל'ס, על מה חשוב להקפיד בבחירת התכשיטים?

1. התאמה לסגנון הלבוש ולתסרוקות.

2. התאמה של התכשיטים לסוג האירוע.

3. מינון נכון – לא להעמיס. לבחור תכשיט אחד בולט, והשאר סולידיים

מחפשת עוד רעיונות? רוצה להתייעץ אתנו? צרי קשר!