En

עד 8 ימי עסקים התכשיט אצלך - עקב המצב יתכנו עיכובים

מידע שימושי

איך אבדיל בין תכשיט מזהב אמיתי לחיקוי?

איך אבדיל בין תכשיט מזהב אמיתי לחיקוי?

איך אבדיל בין תכשיט מזהב אמיתי לחיקוי? הידעת, על פי הערכת מומחים ב-10% מהתכשיטים הנמכרים לציבור הם מזויפים. כלומר, תכשיטים המוצגים כתכשיטים מזהב אמיתי כשבפועל הם אינם כאלה. במיוחד בשבילך צררנו שלושה טיפים יעילים כדי שתוכלי לדעת אם התכשיט שרכשת, או שאת עומדת לרכוש, אכן עשוי מזהב אמיתי.

עגילי זהב לילדות - בשביל השקט הנפשי

עגילי זהב לילדות - בשביל השקט הנפשי

מה יש בה, במתכת הזהובה והמבריקה הזו שמושכת את העין והלב האנושיים עוד משחר ההיסטוריה? יש הרבה, לא רק יופי, חן והיסטוריה ארוכת שנים – היא הרבה יותר בריאה ומתאמת לגופנו. על התוכנות הייחודיות של הזהב, התאמתו המושלמת לגופנו וטיפים חשובים לשמירת התנוכים הקטנטנים של הבת שלך - בכתבה זו.

אינפקציה באוזן - מניעה ודרכי טיפול

אינפקציה באוזן - מניעה ודרכי טיפול

במקרים מסוימים יש צורך בהתערבות רפואית. אם האזור נשאר נפוח, כואב, אדום ומציק, כדאי לפנות לבית המרקחת או לרופא ולרכוש משחה טיפולית. כל האמור תקף הן בטיפול לתינוקות, ילדות ונשים בוגרת. המדריך חובר על פי ניסיוננו ובשום אופן אינו מחליף התייעצות עם רופא.

האם בטיחותי לענוד עגיל לילדה בת שנתיים?

האם בטיחותי לענוד עגיל לילדה בת שנתיים?

מה יותר מתוק ויפהפייה מלראות תינוקת מתוקה שאת אוזניה הקטנות מעטרים עגילים חמודים? אין ספק שהעגילים מוסיפים חן וקסם לכל אחת ובפרט לתינוקות. אימהות רבות מעדיפות לחורר את אוזני הילדות בגיל צעיר. יש בכך היגיון רב, מלבד העניין האסתטי. עם זאת, חשוב להקפיד על כמה כללים חשובים, הן בבחירת המיקום המדויק בתנוך, הזמן המתאים לניקוב וכמובן, בחירת העגילים הנכונים שיפארו את האוזניים הצעירות. שלל עצות והדרכה מדויקת עבורך ועבור בתך.

סליחה, מה זה בעצם קראט?

סליחה, מה זה בעצם קראט?

קולקציית התכשיטים שלנו כוללת שרשראות, עגילים ותליונים מזהב אמיתי 14 קראט. אבל מה זה זהב אמיתי? איך הזהב נראה בטבע? האם יש זהב טהור? איך אדע לזהות זהב אמיתי? מה זה קראט ומה מסמל המספר 14? כל התשובות והטיפים - כאן