En

עד 4 ימי עסקים התכשיט אצלך - עקב המצב יתכנו עיכובים

מידע שימושי

תליונים לנשים - בואו להכיר את המבחר שלנו

תליונים לנשים - בואו להכיר את המבחר שלנו

חיכתם וחיכתם וזה קרה! קולקציית תכשיטי הזהב לנשים הושקה! לא רק רק הושקה, הושקעה. השקענו רבות כדי להציג לכם מגוון גדול של סגנונות עיצוב, דגמים יפהפיים, שילובים מעניינים ושיבוצים קולעים. עכשיו, מה שנשאר, הוא רק לבחור. קבלו הצצה לקולקציה המשובחת.

זהב לבן – יש דבר כזה בכלל?

זהב לבן – יש דבר כזה בכלל?

כבר כמה מאות שנים נהנית האנושות מהמראה האצילי והיפה של זהב לבן. אולם אנשים רבים מתבלבלים בין זהב לבן לכסף. שאלנו את המומחים שלנו, האם זהב לבן הוא באמת לבן? כיצד אפשר ליצור תרכובת שתעניק לזהב הלבן את הצבע הייחודי שלו ?האם הדבר בא על חשבון האיכות? כל התשובות כאן.

עגילי חישוק - נחשקים במיוחד

עגילי חישוק - נחשקים במיוחד

קולקציית עגילי החישוק של youme מגוונת ומושקעת. כל פלח גיל קיבל את תשומת הלב שלו והתוצאה: מבחר גדול של עגילים מפולחים לפי שכבת גיל. חלק מהעגילים מתאימים לנשים, חלק לנשים ולנערות וחלק לילדות. בין העגילים היפים שלנו אפשר למצוא עגילי חישוק, עגילי האגי, עגילי חישוק צמוד ועוד. אז מה ההבדל בין סוגי העגילים? האם יש הבדל בסוגרים? מאיזה גיל כדאי להתחיל לענוד לילדה עגילי חישוק – כל התשובות וההמלצות – כאן!

שרשראות זהב - חוליות של יופי

שרשראות זהב - חוליות של יופי

מה הקשר בין חבל, ונציה, ספיגה ופורצטה? כולם שמות של שרשראות מסוגים שונים. מה מאפיין כל אחת מהשרשראות ומה ההבדלים ביניהן – כל התשובות כאן, וגם: איך אפשר לשדרג שרשראות בסיס כדי ליצור מראה מעניין, ייחודי ואופנתי.

איפה קונים עגילים לילדות?

איפה קונים עגילים לילדות?

במוקדם או במאוחר כמעט כל אמא נתקלת בבקשה: "אני רוצה חורים באוזניים", במיוחד אם היא מגדלת נסיכה קטנה שהרעיון על עגילים יפים, כמו שהיא רואה אצל חברותיה, מאוד קוסם לה. לאחר שחלפו להן כל ההתלבטויות בשאלה העקרונית, עברנו את תלאות ניקוב האוזניים וזמנו של העגיל הרפואי תם ונשלם – הגיע הזמן לקנות עגילים חדשים.

איך לבחור תכשיטים לתינוקות?

איך לבחור תכשיטים לתינוקות?

המראה המתוק של פעוטה מאובזרת בזוג עגילים, שרשרת וצמיד הוא שובה לב. עם זאת, חשוב להקפיד על בחירת תכשיטים מתאימים וייעודים לתינוקות. מדובר בעניין שלעתים גובל בפיקוח נפש. התינוקות עשויים להתלהב מהתכשיט הנוצץ ולנסות לטעום אותו. הנה כמה כללים לבחירת נכונה ובטיחותית לתכשיטים לתינוקות ופעוטות.

עגילים מקוריים - המתנה ההולמת

עגילים מקוריים - המתנה ההולמת

להפתיע את הילדה בעגילים מקוריים – איך לבחור נכון? כולנו אוהבים מתנות מקוריות. לתת ולקבל. כאשר מדובר בילדות, מי אמר שעגילים לא יכולים להיות הפתרון? ההיצע העגילים הוא ענק. יש שלל דוגמאות, מגוון סגנונות ועיצובים שונים; מהעגילים הקלאסיים עד עגילים מקוריים ומשעשעים. איך תדעו לקלוע בדיוק לטעמה של הילדה ולשמח אותה? כל התשובות כאן.

להתכשט בטוב טעם

להתכשט בטוב טעם

כשאת עונדת תכשיטים את משדרגת את המראה שלך פלאים. לכל תכשיט תכונה משלו: יש תכשיטי יהלומים, כאלה המשובצים באבני חן, המבחר הוא באמת בלתי נדלה. תכשיט יכול להפוך מראה שגרתי לאלגנטי ומיוחד. כדי להשיג את האפקט הרצוי, כדאי להתאים את התכשיטים לתסרוקת, לצבע השיער, למבנה הפנים ולבגדים שלך. את מוזמנת לגלות איך לתכשט את עצמך נכון ומדויק.

איך והיכן קונים היום עגילים?

איך והיכן קונים היום עגילים?

מאז ומעולם היו העגילים תכשיטים נפוצים ואהובים ביותר. לאחרונה נמצאו הוכחות היסטוריות לכך שנשים וגברים ענדו עגילים מסוגים שונים כבר לפני אלפיים שנה! ואין זה פלא, העגילים מוסיפים אופי ועניין למראה הכללי ומבטאים את האופי והאישיות. גם אתן רוצות להתחדש בעגילים יפים? כמובן! אם כך, עליכן לדעת כי הדרך לרכישה נכונה ונבונה עוברת דרך שתי שאלות מרכזיות: 'איך?' ו'היכן?'

למה חשוב לענוד עגיל מזהב אמיתי אחרי עגיל רפואי?

למה חשוב לענוד עגיל מזהב אמיתי אחרי עגיל רפואי?

כל מי שביקשה לענוד עגיל (או כל פירסינג אחר בגוף) בפעם הראשונה בחייה, מכירה את הפרוצדורה: מנקבים את האוזן בעזרת מחט או אקדח, מגלים שזה לא כואב כמו שזה נראה וזוכים לעגיל זמני, שידוע גם בשם 'עגיל רפואי'. זהו עגיל שאמור לשמור על האוזן ולדאוג שלא יתפתחו באזור דלקות וזיהומים שונים. אולם, גם זהותו של העגיל הראשון שתענדי, אחרי העגיל הרפואי, חשובה מאוד: לא כדאי לענוד כל עגיל. זה מסוכן! עד כדי גרימת נזק שעלול להיות בלתי הפיך.