En

עד 8 ימי עסקים התכשיט אצלך - עקב המצב יתכנו עיכובים

מידע שימושי

כל הנוצץ הוא זהב וזירקון

כל הנוצץ הוא זהב וזירקון

עגילי זהב הם תכשיט יפה ומרשים לכל הדעות, אך עגילי זהב המשובצים באבן זירקון איכותית ויפה הם שדרוג מוצלח במיוחד למראה הנוצץ והבלתי נשכח. אבני זירקון הם האוצר הטבעי והישיר של הטבע המוגש לנו בשלל צבעים ועם תכונות ייחודית. אבני זירקון משתלבות היטב בעגילים לילדות ובעגילים לנשים. אז מה היא בעצם אבן זירקון ובאילו עגילים אפשר לראות אותה - על כל אלו ועוד בכתבה הבאה

ילדים - זהב!

ילדים - זהב!

האוצרות היקרים שלנו פוגשים את האוצרות היקרים בעולם - תכשיטי זהב. המפגש מבטיח רגעים מרגשים מלאי סטייל ויופי. אם גם אתם אוהבים את המראה המיוחד של ילדים מקסימים עונדים תכשיטים, בטח שאלתם את עצמכם: מאיזה גיל כדאי לענוד לילדים שרשרת זהב? אילו דגמים מתאימים במיוחד לילדים ומה אורך השרשרת הרצוי? על כל אלו ועל שאלות נוספות בכתבה הבאה

תכשיטים לנשים – יופי ואופי נפגשים

תכשיטים לנשים – יופי ואופי נפגשים

תיבת התכשיטים שלך אינה אוצרת בתוכה מתכות בלבד. היא תיבת אוצר, אוצר של זיכרונות, אוצר של סיפורים, אוצר אמיתי שמלווה אותך בתחנות חייך. התכשיטים שלך לא מספרים רק לך סיפורים, הם מספרים אותך לעולם. דרך התכשיטים שאת עונדת אפשר ללמוד עלייך לא מעט... בחרנו לסקור כמה מהתכשיטים המיוחדים שלנו, כדי שתוכלי לבחור את התכשיט המיוחד שלך, שיתאים לך, לאופי שלך, למי שאת בוחרת להיות בכל יום מחדש.

פנינה - ברכת הים

פנינה - ברכת הים

פנינים הן אבני חן מיוחדות. הן באופן שהן נוצרות, הן בצורתן העגלגלה, החלקה והמיוחדת והן בצבען הייחודי. פנינים מלוות אותנו כבר שנים רבות. בחפירות ארכיאולוגיות נמצאו תכשיטים משובצים בפנינים וכן קיימות עדויות רבות לשימוש באבן המיוחדת הזו. אם תמיד שאלתם את עצמכם כיצד נוצרת הפנינה, ואם מתחשק לכם לגלות באילו תכשיטים בחרנו לשבץ פנינים, אתם מוזמנים לקרוא כאן.

השם שלה - האופי שלה

השם שלה - האופי שלה

שרשרת שם תמיד תהיה מתנה נהדרת ורלוונטית. אנחנו בחרנו להפוך אותה למתנה מושלמת. איך? על ידי האפשרות לבחור – לבחור הכול! את הגופן, את סוג המתכת את עיצוב השרשרת ואורכה. כי שם פרטי הוא הדבר הכי אישי והכי מיוחד שיש, אז למה ששרשרת השם לא תהיה כזו? מוזמנים לגלות איך לבחור שרשרת שם בעיצוב מותאם ומדויק.

סוגרים של עגילים – מה ההבדל?

סוגרים של עגילים – מה ההבדל?

סוגרים של עגילים – מה ההבדל? למי מאתנו זה לא קרה? עגילים ששכנו לבטח ובזיווג מושלם על תנוכי האוזן הופרדו באכזריות כתוצאה מנפילתו של אחד מהם. למה זה קורה? מהו סוגר בטיחותי? איך אבדיל בין סוגי הסוגרים השונים? כל הפרטים החשובים כאן.

תכשיטים מעוצבים – אין גבול לדמיון

תכשיטים מעוצבים – אין גבול לדמיון

התכשיטים שאנו עונדים אומרים הרבה על האופי שלנו, על תכונות שלנו ועל הדברים שמרכיבים את עולמנו. תכשיטים מעוצבים מזהב אמיתי מעניקים טאצ' ייחודי, יופי שאי אפשר להתעלם ממנו וכמובן, אלו תכשיטים שיישמרו לאורך שנים ארוכות ותמיד יהיו יפים ונוצצים. אז איזה תכשיט מעוצב הלקוחות שלנו הכי אוהבים?

שרשרת זהב – מתנה מושלמת לכל אחת

שרשרת זהב – מתנה מושלמת לכל אחת

שרשרת זהב היא מתנה איכותית ויפה המתאימה לכל אירוע. השרשרת עומדת כמתנה בפני עצמה וכמובן, אפשר להוסיף לה תליון יפה ומיוחד. סקרנים לדעת איזו שרשרת זהב כיכבה אצלנו כמתנה? מוזמנים לקרוא כאן ולקבל רעיונות למתנות משלכם...

איפה קונים שרשראות לתליונים?

איפה קונים שרשראות לתליונים?

איפה אפשר לקנות שרשרת לתליון? על מה חשוב להקפיד כאשר קונים שרשראות לתליונים? לפי מה נקבע מחיר השרשרת. האם לסוג המתכת יש השפעה על המחיר. ואם אני רוצה שרשרת ותליון? רגע, ומה עם המשלוח? כל השאלות וכמובן, כל התשובות

כמה עולה שרשרת זהב?

כמה עולה שרשרת זהב?

אנשים, נשים וטף אוהבים זהב. זה כבר כמעט ברמת העובדה, עוד משחר ההיסטוריה. אבל כמה אמורה לעלות שרשרת זהב? ולמה יש שרשרת זולה יותר ושרשרת יקרה יותר? בקיצור, ממה מורכב מחירן של שרשראות מזהב אמיתי. על כל השאלות (וגם קצת דוגמאות - בכיף!) השבנו כאן.