En

עד 8 ימי עסקים התכשיט אצלך - עקב המצב יתכנו עיכובים

מידע שימושי

בלאק פריידי – חג הקניות בעולם התכשיטים

בלאק פריידי – חג הקניות בעולם התכשיטים

אם יש דבר שאת אוהבת יותר מקניות, הוא חגיגה של קניות! חגיגות ה"בלאק פריידי" כבר לגמרי כאן, וכל שנותר לך לעשות הוא לבחור את התכשיטים האהובים עליך, להוסיף אותם לעגלה ולרכוש אותם עם פתיחת החגיגות.

תכשיט ליום האהבה - המתנה שלך שווה זהב

תכשיט ליום האהבה - המתנה שלך שווה זהב

תכשיט ליום האהבה? הכי לא בנאלי שיש! מגיע לה פינוק אמיתי, אפילו בחג לא ישראלי מסורתי !

סוגים ושימושים שונים של פירסינג

סוגים ושימושים שונים של פירסינג

הכירו סוגים שונים של פירסינגים, שימושם ונראותם. חברת youme משווקת מגוון רחב של פירסינג מזהב אמיתי

טבעות מיוחדות : טבעות זהב שאין לאף אחת

טבעות מיוחדות : טבעות זהב שאין לאף אחת

הטבעות שעל האצבעות שלנו מספרות עלינו הרבה: על האופי, על הטעם, על הסגנון ועל ההעדפות האישיות. כדי למצוא טבעת שתקלע בדיוק לטעמך, אין צורך לחפש יותר - קולקציית הטבעות המיוחדות שלנו מציגה מבחר של טבעות בעיצובים מיוחדים. מוזמנת להכיר מקרוב את הקולקציה

אתרי תכשיטים - הטרנד הדיגיטלי שעובד

אתרי תכשיטים - הטרנד הדיגיטלי שעובד

התמורות והשינויים לא פסחו על שום אספקט של החיים האנושיים, אופנות באו והלכו, המצאות מתרחשות כל העת וגם עולם התכשיטנות עשה דרך ארוכה ומרתקת. אז איך היום מתחדשים בתכשיטים? בקלות, בנוחות ובמקצועיות.

חמש עובדות מדהימות על זהב

חמש עובדות מדהימות על זהב

הזהב מלווה את חיינו כבר שנות דור. מלבד השימוש במתכת זהב, הנוצצת והיקרה הזו עבור תכשיטים, מוצרים שונים בתעשייה ואפילו בתחום הבריאות, אנו מוצאים ליסוד הזהוב שימושים רבים אחרים. למשל, בתחום הלשוני. המילה "זהב" השתרשה כדי לבטא דבר יקר ערך ויפה. בין הצירופים השונים אפשר למצוא "לב זהב", "ידי זהב", "תלתלי זהב", "חתונת הזהב", "שביל הזהב", "תרנגולת המטילה ביצי זהב" – וכמובן, ירושלים של זהב. אבל האם אתם יודעים הכול על הזהב? בואו לגלות חמש עובדות מדהימות על זהב.

עובדות מדהימות על עגילים

עובדות מדהימות על עגילים

עגילים הם אקססוריז חובה בכל קופסת תכשיטים של כל אישה וכל נערה עדכניות ואופנתיות. אולם עגילים אינם המצאה של הזמן האחרון – ממש לא. למעשה, אם נפליג אחורה בזמן, נוכל למצוא עדויות על ניקוב אוזניים וענידת עגילים עוד לפני שנים רבות. בשנת 2008, לדוגמה, בחפירות ארכאולוגיות בעיר דוד שבירושלים נמצא עגיל זהב משובץ בפנינים ואבני ברקת (אזמרגד). בחינה של העגיל, ניתוח סגנון הצורפות שלו ופרמטרים נוספים הובילו למסקנה שמדובר בעגיל בן 2,000 שנים! וזהו אינו פרט הטריוויה המדהים ביותר שיש לנו לחדש לכם על עגילים, מוזמנים לגלות עוד עובדות על עגילים.

קיצור תולדות מקצוע הצורפות

קיצור תולדות מקצוע הצורפות

איך החל מקצוע יצירת תכשיטים - צורפות להתפתח ?

תכשיטי זהב – היסטוריה של איכות, יופי ומשמעות

תכשיטי זהב – היסטוריה של איכות, יופי ומשמעות

אם אתם שוחרי אומנות וחובבי היסטוריה, אם בכל פעם שאתם נוסעים לחו"ל הבדיקה הראשונה שלכם היא מיקומו של המוזאון העירוני, אם הבילוי המועדף עליכם הוא שיטוט ארוך ומדוקדק במוזאונים השונים בארצנו – בוודאי נתקלתם לא אחת בתערוכות שונות המציגות תכשיטי זהב עתיקים משלל תרבויות ומקומות. תכשיטי זהב נחשבו בעבר לסמל של יוקרה והצביעו על מעמד חברתי גבוה ומעמד כלכלי יציב ובטוח. גם היום תכשיטי זהב מסמלים יוקרתיות, טוב טעם וסמל סטטוס נחשב. בגלל החיבור הזה של העבר והווה, מעניין לבחון את הקשר בין תכשיטי זהב אז והיום

תכשיטי פרחים - חגיגה לעיניים ולנשמה

תכשיטי פרחים - חגיגה לעיניים ולנשמה

יש סוגים שונים של פרחים בעולם. הם מגיעים אלינו בשלל צבעים, צורות, גדלים וניחוחות. כל פרח, מכל סוג שהוא, הוא ייחודי עצמו. לא משנה כמה ייחודי הפרח, מה הגודל שלו ומאיזה סוג הוא – על עובדה אחת קשה לערער, פרחים משמחים אנשים! תכשיטי הפרחים שלנו משמחים ביותר, הם יפים, הם צבעוניים, הם איכותיים וגם הם באים בשלל דגמים ועיצובים. תכשיטי פרחים ממזגים את היופי הטבעי והיופי מעשה ידי אדם ביצירה אחת, מדויקת ומלאת השראה. רוצים להכיר את הקולקציה?